Stockholm Brommaplan

Tisdag 5/3 18.30-20.00 Digitalt möte – Hur kan din Rotaryklubb bidra till en hållbarare miljö?

4 mars 2024

IKVÄLL!!

Tisdag 5/3   18.30-20.00 Digitalt möte – Hur kan din Rotaryklubb bidra till en hållbarare miljö?

Mötet är mellan kl 18.30-20.00. Genom att klicka på rubriken ovan kommer du till mötets annons där du kan anmäla deltagande. Mötet är öppet både för Rotary medlemmar och utomstående. Mötet arrangeras av ESRAG Sverige.

Information och län till mötet hittar du här!

Föredrag hålls av Anders Johansson, Gunilla Östbergs samt en genomgång av globala fakta om klimatomställningen från vårt eget klubbprojekt "Rotarians for climate future".

Delta i ESRAG projektet Every Club Climate Friendly och bli en del av Rotarys miljöarbete.

Hur kan vår klubb bidra till en hållbarare miljö? Ett sätt är att minska din klubbs koldioxidavtryck och bli en del av arbetet med att minska den globala uppvärmningen.

Välkomna!

Anders Johansson