Företagarna Sundbyberg, vår aktivitet inom kommunen

tisdag 24 november 2009 12:15-13:30, Bällstabro Värdshus Esplanaden 3 D 17231 Sundbyberg

Walter Engelhardt  är kontaktperson för Företagarna i Sundbyberg och pratar över ämnet ”Företagarna Sundbyberg, vår aktivitet inom kommunen”.

Dessutom kommer Sharif Pakzad som är näringslivschef i Näringslivsrådet i Sundbyberg. Näringslivsrådet är ett samarbetsorgan mellan Företagarna, Handelskammaren, Stadskärneföreningen, Köpmannaföreningen, Fastighetsägargruppen, Sveriges Hotell- och Restaurangföretagare och Sundbybergs stad.

Förhoppning är att vi kan få igång en dialog med dessa aktörer om hur vår klubb skulle kunna bli mer aktiv lokalt och bidra när det gäller företagsverksamheten och näringslivet i kommunen. Detta som ett litet steg i marknadsföringen av Rotary.